Kvällens match

Inför kvällens match mot scrubs ff är ateams målfarlige Sebastian Strand avstängd då han fick rött kort i förra matchen. 
 
Men mitt under Champions league finalen i lördags skvallrades det om att man kanske ska ha med honom i kvällens trupp ändå...
Kan tycka att Sebastian istället borde få ta konsekvensera som blir av hans för heta temperament och därmed stötta laget från sidan ikväll?! 
 
Som jag nämnde ovan är det bara skvaller så det återstår att se hur kaptenen väljer att ta ut sitt lag inför kvällens match... 
 
Ses kl 19 och glöm inte att jag vill ha ett lagfoto!! 
// Malin 
 

Kommentarer
Postat av: Ledarmöte

Vi bekräftar att Sebastian inte spelar matchen idag. A-team som förening och företag respekterar reglerna som Korpen har där rött kort ger avstängning i nästkommande match. Möblering sker när det gäller positionerna för att fylla upp hans närvaro.

2013-05-27 @ 15:44:13
Postat av: Dani Alves

Vem fan ska göra alla mål då?

2013-05-27 @ 15:46:54
Postat av: Malin

Glädjer mig att höra att ni tagit det beslutet! Tror nog att Dani Alves själv kan stå för ett eller två mål ikväll..

2013-05-27 @ 16:01:13
Postat av: w

Känns rätt efter det orutinerade handlandet av skyttekungen... Du Dani?

2013-05-27 @ 16:05:48
Postat av: Ledarmöte

frånvaro* (innan Ribben rättar mig)

2013-05-27 @ 16:31:49
Postat av: Sebastian

Känner igen den är behandlingen från när Sir Alex sparkade en sko i ansiktet på Beckham.. Och så helt plötsligt tillhörde han Real Madrid;)

2013-05-27 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0