Wasa wailers-ateam

Ett oerhört sent inlägg, tack Victor som påminde mig lite smått onykter igår kväll... 
 
Redan från start kändes det som en halv loj match, den skulle bara spelas av. Motståndet var inte så bra och hade inte mycket boll alls. Ateam tog ledningen tidigt genom ett skott av Pecka som hittar nätet bakom Wasas målvakt. Påvägen kan det vara så att bollen snuddar på Walle som vill ha det till sitt mål. 
 
Regnit värre var det vilket ledde till att gräset blev blött och bollen drog iväg ibland men matchrn var helt klart ateammatch dom styrde spelet under hela matchen tycker ja! 
Dom få stunder Wasa kom igenom fanns Victor i målet som inte lät sig passeras av bollen. 
En stabil insats. 
 
Två noll kom inte förrän i andra halvlek trots att ateam haft flera målchanser. Har tyvärr glömt vem som var målskytt men det kan ni säkert hjälpa mig med! 
 
Inte mycket mer att säga om matchen, väldigt lugn match som sagt men en släng av kvällens ADHD få ändå jensa som varnas i andra då han har svårt att hålla tyst och gillar att knuffa på folk. 
 
Min lillasyster som var med för att spana killar hittade iaf två snyggingar i laget, nr 10 med blåa skor och målvakten var snyggast. Grattis!!
Men jensa var roligast eftersom han busade med henne. 
 
Nästa match spelas måndag 17/6 mot IFK Nätet på plan 1 kl 1900. Hoppas vädret är lite bättre då! Hade gött heeej! // Malin 
 

Kommentarer
Postat av: Dani Alves

Bollarna går till mig, Nålen, Ribben och Vktor

2013-06-15 @ 09:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0