Startuppställning

Nicke
Slaktarn - Ribben
Cap - Pecka
Nyberg
Strand
Avbytare:
Näsman
Calle
Jaha mina herrar. Får som sagt var svårt att hinna till morgondagens match, vill inte stressa ihjäl mig. Tillbaka på torsdag, ska nog gå bra ändå! Ribben eller Cap får ta hand om referatet. Dela ut bollarna som jag brukar göra så blir jag nöjd. Har i alla fall tagit ut en uppställning, spela den om ni behagar. Vet inget om Daven eller Jensa, men om ni känner att ni behöver en till avbytare, ta in Carleborn. Tror iofs inte ni behöver det... Nyberg tar domarkostnaden!
Lycka till!
/W.

Kommentarer
Postat av: Ribben

Jag gillar att du kör som Nannskog efterfrågande, det vill säga att ta ut startelvan dagen innan så man kan få rätt förberedelser!

2012-06-11 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0