Truppen 2012

Trots snack om avveckling är det dags för ännu en ny säsong i Korpen. Följande spelare kommer att ingå i årets trupp:
Laget
Nicke
Ribben
Slaktarn
Pecka
Cap
Wahlbom
Strand
Nyberg
Näsman
Nyförvärv:
Erik Nyberg
Andreas Näsman
Om det krisar spelare:
Klarre
Johan Wahlbom
Förluster:
Daven ?
Tidan
Holm
Calle Andersson (Bortrest, kan komma tillbaka)

Betalning
Vad jag har förstått är de som inte betalat in pengar Nicke, Wahlbom samt Näsman. Pengar är påväg från mig i detta nu. I protest mot att ni använder facebook (har inte detta) och inte skriver i kommentatorsfälten har jag vägrat betalning :-) Detta är den truppen jag fått höra om från Cap. Om det inte stämmer får ni kommentera detta... Senare idag kommer info rörande första matchen som är på måndag!
/W.

Kommentarer
Postat av: andeshoW!

forstar inte varfor jag star under forluster! jag kommer va javligt spelsugen nar jag kommer hem. kanske kommer gora lite kaoz med dom flesta lagen iar. ni vet ju att jag har ett spelsinne ala xavi och ett skott likt cristiano! lycka till nu i premiaren. tror pa er grabbar!

2012-04-18 @ 13:09:23
Postat av: Cap

Calle, du får vara med när du kommer hem om betalningen kommer in. ;) När kommer du hem förresten?

Näsman tänkte betala in i måndags men då han har fått nytt jobb där han jobbar sent mot kvällen, avvaktar han sitt schema och bestämmer sig senare.

2012-04-18 @ 13:12:39
Postat av: Daven

Ett förtydligande; Jag har tänkt att deltaga i årets lag! Jag är klar! //Daven

2012-04-18 @ 17:37:31
Postat av: W.

Ok, inget som framkommit till mig, därav missen...

2012-04-19 @ 11:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0