Cupomgång 2

Match imorgon klockan 18.45. Samling 18.15, medtag vatten. Motståndare är LKPG Stars och matchen spelas på plan 4. Eftersom det brukar bli oklarheter vem som ska betala domaren delegerar jag ut på diktatoriskt vis, med början i det bakre ledet. Om invändning finns, delge mig... Imorgon har Nicke med sig en peng till domaren. Lugnt?

Truppen
Nicke
Slaktarn
Ribben
Cap
Wahlbom
Jensa
Strand
Vad jag förstod kunde varken Nyberg eller Daven. Pecka är fortfarande skadad. Hur ser det ut med Näsman och Smurfen Klarre? Kan någon höra med dessa spelare. Minst en till, gärna två behövs...
/W.

Torsdag 26/4 18.45
Motståndare: LKPG Stars (Bytt namn från Arla tror jag)
Plan: 4

Kommentarer
Postat av: Dani Alves

Klarre är klar!!

2012-04-25 @ 14:33:54
Postat av: Anonym

Snyggt Slaktarn! Ska se om vi kan hitta någon med defensiva kunskaper med... Näsman kan inte!

2012-04-25 @ 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0