GM bjuder in till diskussion

Hej!
Det har diskuterats en del om antalet spelare i matchtruppen. Max är 11 spelare i truppen, vår trupp har i år innehållit 10 spelare dvs 3 avbytare. Några spelare i A-team har framfört kritik och tyckt att det är för mycket med 3 avbytare då man menar på att man knappt får spela och man blir inte trött. Jag personligen drabbas ju inte av det då jag alltid spelar 60 min och inte riktigt bryr mig om det står 1 eller 4 avbytare vid sidan av.
Min tanke är att ni får framföra era åsikter i kommentarerna och försöka enas om ett antal som ni tycker är bra och tillfredställande! Jag är nöjd så länge alla orkar spela med en bra kvalité och inte skiter i det defensiva jobbet osv. Varsågoda och tyck till!
/GM

Kommentarer
Postat av: W.

Diskussion, underbart...Givetvis har jag åsikter :-)



- 2 avbytare, vid normalt/sämre motstånd

- 3 avbytare, mot bättre motstånd

- 3 avbytare, då någon meddelat GM att han har skadeproblem, men ändå står till förfogande



Trevlig helg!

2011-05-27 @ 15:33:01
Postat av: Seb

Jag tycker att vi alltid ska ha 3 avbytare.. Som mål iaf.

Egentligen skiter jag i vilket.. Men morsan blir ju döförbannad!!! Som vanligt..

2011-05-27 @ 15:44:40
Postat av: Slaktarn

Tre st.

2011-05-27 @ 17:13:14
Postat av: Cap/Ribben

Vi håller med W.



D.v.s att vi ska vara 2st avbytare på måndag (Motstånd Skinnet) och 3st mot Babylon veckan efter om det är de som står för motståndet.

2011-05-27 @ 18:31:59
Postat av: daven

Tycker alltid vi ska vara 3st. Dels på grund av våran ork samt om det blir någon skada eller liknande.

2011-05-27 @ 19:02:39
Postat av: Holm

Tycker att Fredriks åsikter låter bra!

2011-05-28 @ 00:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0