Champions League

Lördagen den 28/5 spelas årets CL-final mellan Barcelona och United. Finns det intresse av att se den ihop med era lagkamrater skrivs det i kommentatorsfältet. Pecka står eventuellt för värdskapet, dryck medtages. För den som är intresserad kommer vi troligtvis att spela fotboll tidigare under dagen (Ljunkan eller Stångebro)... Hoppas ni dyker upp för att stötta spontanidrottandet! Är man som mig mer intresserad av den riktiga finalen följes FFC Turbine Potsdam - Lyon på torsdagskväll, med efterföljande utgång. Bara ringa mig om ni känner suget. Siktar på att skicka upp matchrapporten senare idag. Har fastnat i all underbar tennis... /W.

Kommentarer
Postat av: Ribben

Ruskigt dålig aktivitet på matchrapporten...

2011-05-25 @ 15:08:14
Postat av: GM

jag skulle tycka det var trevligt att se finalen tillsammans

2011-05-25 @ 17:51:05
Postat av: Pete

Spikat att vi kan va hemma hos mig, tyvärr har jag bara en 37 tummare utan HD-bild =). har flyttat och bor nu på Gustav Adolfsgatan 8 precis nedanför Katedralskolan. Öl och fotboll och A-team kan bli en bra kombination!

2011-05-25 @ 19:13:42
Postat av: W.

Somnar efter NHL-matchen inatt med bilden av en vresig Ribben som konstant klickar på uppdatera. Bredvid sig har han familjen Grims. Inget händer och du sliter ditt negerhår. Underbar syn...:-)



Jag har intresse av att närvara för övrigt.

2011-05-26 @ 02:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0