Lagfest 15/5!

Jaha. Då var det dags för årets första fest för spelarna i Ateam. Denna äger rum hos sir Peter Annell den 15/5 i eleganta stadsdelen Valla, närmare bestämt på Syréngatan 4 C. Vad jag har förstått ligger denna adress i närheten av Dialectbutiken/Pizzeria Monte Carlo. Någon tidpunkt är inte bestämt. Detta får gärna värden/GM kommentera i kommentatorsfältet. Alkohol medtages, men kom gärna med förslag på om vi ska grilla eller hitta på något annat skoj?

Det är givetvis inget tvång att delta, men det skulle vara trevligt om så många som möjligt kan närvara...
Skriv i kommentatorsfälten om ni kommer att dyka upp. Att medta kvinnor/flickor primeras...:-)


För övrigt har jag inte fått ner något om dagens match. Fastnade framför Prestige med Balen. Riktigt trevlig film. Återkommer med en rapport under morgondagen. Bra jobbat idag grabbar!

/W.

Kommentarer
Postat av: Daven

jag kommer!

2010-05-11 @ 22:01:00
Postat av: Alexander AKA Teratologen

Kan tyvärr inte närvara på festen... dålig inledning från min sida måste jag tyvärr medge!



Väl mött till nästa match

2010-05-11 @ 22:05:16
Postat av: strand

Kommer förbi en sväng.. jobbar på chicksen..

2010-05-12 @ 10:50:38
Postat av: GM

Seb det är grymt bra cred på 94 kullen!! kommer förbi syréng ja med

2010-05-12 @ 15:42:42
Postat av: Värden

Det kommer bli en grymt bra tillställning! Enligt Pohlman på klart.se kommer det dock bli regn på lördag så vi får nog vara inne.. Återkommer med tidpunkt.

2010-05-12 @ 21:27:11
Postat av: Pecka

Kära festprissar!



Imorgon smäller det och jag, nicke o daven har redan bestämt oss för att gå "all in" =). Det är okej att dyka upp framåt 19. Fredrik har gett en ganska okej vägbeskrivning ovan men tänk på att Syréngatan ligger på andra sidan Malmslättsvägen än vad Dialectbutiken gör och precis efter griftegården. Jag bor på 4C högst upp. Väl mött imorgon!

2010-05-14 @ 23:22:41
Postat av: W.

Fredrik, Kristoffer och troligtvis Jaafar kommer att närvara under kvällens festligheter...

2010-05-15 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0