Info

Den 19 mars ska korpen va anmält och betalt!
Nya GM i år kommer vara jag (Nicke) och Sebbe, vi skulle vara tacksamma om ni som vill vara med kunde meddela oss det snarast! Det går bra via telefon eller fb! Ni som inte har våra nr kan vända er till Daven.
Kostnaden kommer att ligga på ca 300 kr! Vi återkommer med kontonr osv. Håll utkik här på den coolaste bloggen ever!!!! 

Dessa spelare är klara för säsongen 2010

Balle Kogren (ev fixat spons, Adidas)
Cashley Carlsson
Sebbe Strand
Jaafar
Nicke
Alex
Hampus
Tidan

De som vi vill ha klara besked från är således

Walle
Ribben
Annell
Holmsten
Larry
Sandh
Didde
Ha det gött!
 

Kommentarer
Postat av: Ribben

Går det inte bra här?



Jag är på i alla fall.



/Der Bomber

2010-03-08 @ 09:43:12
Postat av: Annell

Har du glömt att vi pratades vid per telefon i lördags nicke? Då kanske jag måste påminna dig om att jag är intresserad av en tröja!



2010-03-08 @ 17:14:06
Postat av: GM

jag kommer absolut ihåg att vi pratades vid, då räknar jag med dig i truppen 2010! Ribben: det går jättebra här med men jag ville verka lite mer populär på fb, va bara därför

2010-03-08 @ 20:36:28
Postat av: Wayne Bridge

Att kalle fixar spons från adidas är ungefär lika stor chans som att han skulle komma på lagfesten förra året.... "malin har fixat överaskningsfest i Göteborg"...

2010-03-08 @ 20:45:59
Postat av: John Terry

man ska ta Bogren med en nypa salt... killen har bra fantasi

2010-03-08 @ 20:49:11
Postat av: didde

jag är med!

2010-03-08 @ 22:20:16
Postat av: Ribben

Nicke: Jag kan svara på fb också.

Om ni kommer ihåg så var det en kroat med en match förra året, Denis, han visade intresse för att vara med från start. Han har meriter från juniorallsvenskan och är en spelskicklig back, till skillnad från Alex och mig.

2010-03-09 @ 10:46:54
Postat av: GM

Ok, vi får har fått några återbud så det kan finnas plats i truppen! Håller det öppet!

2010-03-09 @ 15:24:46
Postat av: Wahlbom

Hej kamrater! Jag kommer kunna deltaga. Har skapat utrymme för detta. Skall gladeligen betala detta år, vilket medför att jag slår frisparkar från vänster. Ribben/Annell kan slå de andra. Har lite hybris...Rörande hemsidan och matchrapporter från de matcher som jag spelar eller ser kan meddelas att jag kan skriva dessa. Bara tiden räcker till. Även skvaller kan förekomma. Därför några punkter.



*Enligt rykten har de modeintresserade i laget framfört att de röda tröjorna ser lite sunkiga ut. Estniskt barnhem tänker jag på. Ser gärna nån annan färg om vi har råd/möjlighet. Gärna brun eller lila.

2010-03-09 @ 15:46:27
Postat av: Wahlbom

*Cap ryktas vara ruggigt sugen på denna säsong. Han vill spela mer matcher än förra säsongen och gärna med publik. Gärna 15-årig tjejer bredvid planen.

*Ribben ser ruggigt stark ut i år. Han har tappat några kilon sen uppgången i vintras och har gjort en bra försäsong. Han har setts utomhus i löparkläder, dock från hans lägenhet påväg till pizzeria Napoli...

2010-03-09 @ 15:51:28
Postat av: Wahlbom

*Själv har jag fått personlig sponsring. Mulligt.se och Marinshop.se vill gå in och stödja mig, då jag står för mycket av det som dom gör. Besök gärna deras hemsidor omdelbart. Mycket gott att läsa/hitta. Ses i vår. Sköt om er grabbar!

2010-03-09 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0