PREMIÄR

Planerna är kritade, näten sitter i målen och nu presenteras årets första A-team trupp!

SAMLING 17.15 PÅ VALLEN!

DE UTVALDA:

Niklas Fredriksson
Sebastian Strand
Jaafar Kachab
Peter Annell
Fredrik Wahlbom
Kristoffer Ribbenkrantz
Hampus Sunnerstam
Martin Tiderman
David Carlsson
Carl Fredrik Bogren
Johan Sandh

Sebbe betalar domare! BOGREN OCH SANDH TAR MED 300 KR FÖR ÅRSAVGIFTEN

Har funderat på att testa spelsystemet 1-3-1-1 tankar? funderingar? Kommentera gärna!!!!
På måndag kommer start gubbarna presenteras håll utkik!

/Mange Bahne


Kommentarer
Postat av: Alex

Helena klara inte av mig längre då jag gråter blod för att jag ej kan närvara på säsongens första match! Jag kommer hem en dag sent tyvärr. Jag vill minnas att vi på mean machine-tiden mötte kingstreet FC. var det inte det unga laget som var relativt lättspelat? Jag ser fram emot mötet med GSG. Vilka mer än jag fick ett pris på sitt huvud senaste mötet?



Spela väl mina herrar! Jag vill bara tillägga att jag har gått på gym och sprungit fem dagar i veckan de senaste sex veckorna! Och gymkort i denna segregerade stad kostade 600 sek månaden. Kan klubben betala mån tro?

2010-04-29 @ 17:15:21
Postat av: GM

Alex det stämmer att vi i mean machines spelade mot Kingstreet o vi hade lätt för dom också:)

Fy fan du e i kanon slag inför hemkomsten:) Du får gå på lite boll också så du får upp känslan:P

Ska kolla med ekonomiansvarig om vi kan försöka lösa det där månadskortet!

2010-04-29 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0