Check

Tänkte kolla om det finns intresse för nya tröjor!? Det har vart ett jävla strul med tröjor, det fattas tröjor osv.
För att slippa allt strul så är mitt förslag att vi köper in 10 tröjor och shorts med bara nr som en i laget samlar ihop,tvättar o tar med till nästa match så har vi alla tröjor på plats varje gång. Som det är nu kommer vi få spela i Liverpool tröjor, gamla RP tröjor o se ut som ett jävla hittelag! Jag har bett om lite kostnadsförslag för olika märken från teamsportia som jag kan ta med på måndag och lägga ut här på bloggen!
Det har även kommit klagomål om att tröjorna ser lite tomma och fattiga ut!
Så OM vi beslutar att köpa in nya tröjor så vill jag även att ni kommer med förslag hur ett klubbmärke/logotype skulle kunna se ut!
Det va allt, tack för er tid!


Kommentarer
Postat av: Wahlbom

Tycker detta låter som en bra idé. Kan bara anmäla mitt intresse rörande nya tröjor och gärna andra färger om det går, tänk himmelsblått eller lila:)



Hmm. Såg uppställning ni snickrat på. Gjordes den under Barcelona - Inter-matchen eller? Känns som en viss Mourinhohybris :) Dock intressant. Själv förespråkar jag en klassisk 2-2-2 uppställning i år. Vi har duktiga backar, mittfältare och kan behöva en forward till. Eller varför inte 2-2-1-1 med en släpande. Dock står jag givetvis bakom tränarens beslut, men tror detta passar vårt material bäst. Åsikter? En till sak. Kan bli vissa ändringar på hemsidan utseendemässigt inom en snar framtid... Trevlig Valborg!

2010-04-30 @ 12:08:58
Postat av: Ribben

Enligt uppgift är vi anmälda som röda och måste därför har rött som bas.



Jag är oerhörd intresserad av att fräscha upp stället.

2010-04-30 @ 13:03:19
Postat av: Alex

Jag tror att det går att byta färg... kan inte vara så svårt. Vi måste ju iaf få ha ett bortaställ.



Jag tycker iaf att nya dressar låter bra. Jag är dock lite skeptisk till detta med att en person tvättar alla. Är vi så drivna...? Vi har en stark trupp nu och grundlaget bör räcka utan att vi ringer in extra spelare. Bör inte varje spelare köpa en egen dress om det hamnar inom rimligt pris?



2010-04-30 @ 16:47:06
Postat av: Alex

Alex: Styrelsen ska ha ett möte där det kommer tas upp förslag på att du tvättar samtliga tröjor, varje gång. Hur ställer du dig till det?

2010-04-30 @ 18:06:54
Postat av: Ribben

Det var jag som skulle skriva ovanstående men misslyckades kapitalt med att skriva mitt namn. Alex är alltså inte schziofren.

2010-04-30 @ 18:07:56
Postat av: Cap

Som Cap ska man kanske inte uttala sig på det här viset, men jag måste. Ribben, du är så slut!

2010-05-01 @ 12:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0