Vi är inte världsmästare(än).

Som rubriken antyder så har vi inte vunnit något världsmästerskap bara fär att vi tog en fin skalp i tisdags, om vi överhuvudtaget ska ha någon som helst chans att ligga kvar i topp så gäller det att det minst är samma fokus som det var i tisdags.

Nästa vecka är det ju som bekant två matcher, på tisdag mot Fc Stek och på Torsdagen är det De Omutbara som står för motståndet.

Då GM ej kan medverka någon av matcherna på grund av jobb och resa så kommer kommer Tisdagens Trupp ledas av Tidan och Torsdagens av Hampus. GM kommer självklart ha ett finger med i spelet hur laget kommer att formeras, men nu vet ni iallafall vilka ni kan bjuda på en öl i helgen i hopp om att komma med i startuppställningen.

Då det som vanligt måste skrivas matchrapporter direkt efter avslutad match(bogren ringer och hetsar om den inte är upp efter en timma...) så undrar bloggen om det finns någon i truppen som skulle kunna ta på sig detta? Då bloggen är lite av A-Teams hjärta så är detta väldigt viktigt. Har vi någon Simon Bank i truppen som skulle kunna ta på sig detta? Wahlbom?

Då det har varit vädigt mycket påtryckningar om en ny lagfest har nu festkommitén spikat ett datum.
Festen kommer att äga rum Lördagen den 13 Juni 2009. Festkommitén återkommer med tid och plats.
Det vore mycket uppskattat om ni kunde skriva i kommentarena om ni kan/vill komma eller inte så att kommitén kan planera för en sån trevlig fest som möjligt. Alla är välkomna! Som sagt, anmäl er gärna så snabbt som möjligt. Har ni frågor om detta evenemang går det bar att ställa dom till bloggaren direkt eller i kommentarena.

// Bindefeldt

Kommentarer
Postat av: nicke

Jag e på! Wahlbom är en fantastisk skribent tycker han ska få skriva referat:)

2009-05-28 @ 21:34:06
Postat av: Anonym

Jag tycker att A-team ska göra en nakenkalender är det något som e aktuellt!?

2009-05-28 @ 21:35:25
Postat av: GM

Självklart kommer GM på denna tillställning!

2009-05-28 @ 21:40:43
Postat av: lasse stefans

i egenskap av a-teams största fan så kommer jag givetvis!

2009-05-28 @ 21:49:22
Postat av: Dino

Lagfest den 13 är great, och på tisdag är det som sagt fullt fokus igen för de uttagna, till skillnad från GM har jag inga problem med att bänka dom som inte jobbar...

2009-05-28 @ 21:49:40
Postat av: Cap

13/6 ska jag, AT1 och kanske Walle(om han klarar kvalet) på fifatävling och träffa Ravelli. Då en A-teamfest ligger närmre hjärtat så skulle inte valet vara svårt men nu har vi betalat i förskott för den här tillställningen tyvärr.

2009-05-28 @ 23:28:24
Postat av: nicke

är ett byte av datum ok? vore roligt om vi kunde få ihop alla till ett riktigt sjöslag:)

2009-05-29 @ 00:25:40
Postat av: Wahlbom

Hmm. Dessa teknikaliteter (finns det ett sådant ord) med att skriva blogg verkar väldigt avancerat. Låt mig ta en funderare över helgen rörande detta. Det är ändå ett stort ansvar att leva upp till de som GM har presterat hittills. Men jag kan säga att det är smickrande att mitt namn nämnts. En liten fråga från mig är om det snart kommer att dyka upp den där underbara intervjun med backklippan Kristoffer Karl Ivan Ribbencrantz?

En levande åsiktsmaskin vill jag lova...

2009-05-29 @ 01:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0