Truppen!

Då bloggen har fått information om att våra motståndare i serien har lagt till denna sida som startsida, kommer denna veckas matchtrupp att innehålla lite hemligheter och frågetecken...Bloggen har helt enkelt börjat jobba lite som Lasse Lagerbäck!

Men dom tio som ska göra det för A-Team imorgon är...

Sebbe
Alex
Ribben
Pecka
Bogren
LillDaven
Daven
Turtle
Artistkontraktspelare 1
Artistkontraktspelare 2

GM håller en plats öppen för en spelare som kanske kommer hela vägen från Skåne för att göra säsongsdebut..

Bloggen förväntar sig inget annat än tre poäng imorgon, annars så kan det bli så att det blir ett par kvartssamtal kommande vecka.

Väl mött på Korpvallen Arena, matchstart 1900!

// Lippi

Kommentarer
Postat av: SPY

Jag vet men tänker inte berätta vilka spelare som är artistkontraktspelare 1 och 2:) oerhört spännande att se vad dessa spelare kan bidrag med till en redan stark trupp.. Lycka till imorgon:)puss

2009-05-18 @ 16:50:17
Postat av: Ginola

Blogga mer. Schulman bloggar fem gånger om dan. Lycka till idag gubbar så är vi snart tillbaka o styr upp...

2009-05-19 @ 16:14:51
Postat av: Asta

Hejj,, haft en bra dag?:)

2009-05-19 @ 16:45:41
URL: http://astish.blogg.se/
Postat av: Cap

Ladda nu flickor! Avspark snart.. bara vinst som gäller... alla höll sig borta från ågatan den här helgen antar jag, eftersom jag inte såg nån. ;)

2009-05-19 @ 17:30:23
Postat av: Ribben

Jag är sjukt laddad och känner att jag antingen kommer göra mål eller bli utvisad den här matchen!

2009-05-19 @ 17:36:35
Postat av: nick

Grymt bra ribben... Bättre att va övertänd o gå in o visa vart skåpet ska stå än att bara "vara" i 60 min.. Lycka till ikväll, skulle va fint med sms efter slutsignalen!

2009-05-19 @ 18:07:52
Postat av: Ribben

Blev lite av ett antiklimax då jag varken fick någon målchans eller fanns läge att sparka ner någon, jag sprang mest omkring och lallade eftersom motståndet var fantastiskt dåligt. Eller sprang och sprang, jag gick mestadels.

2009-05-19 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0