Ny Match..

Då korpen har ett tätare spelschema än premier league så är det alltså dags för nästa match imorgon, Torsdag.
De som kommer att få bekänna färg heter så mycket som IFK Real United FC. En av medlemmarna i ATeam har följande att säga om motståndet: "De är som en blandning av Real madrid och Man U med en Pontus Wernbloom mitt i  allt" Scoutingrapporten från deras första två matcher lyder att det tydligen är ett riktigt benknäckargäng med en bra target...Då vissa i föreningen hellre behagar att kasta gris på kvällarna så kommer A-team att bestå av två debutanter på torsdag, Sebbes bror Carsten samt Fredrik Wahlbom. Ni ska känna er varmt välkomna till föreningen!

Så här dagen efter 5-1 segern har Bloggen tagit sig ett snack med 5målskytten Kalle Bogen, vi fick tag i honom precis innan han skulle börja kränga kläder på Solo...

Bloggen- Hur känns det?
Bogren- Jag kunde inte sova inatt för jag var så uppe i varv, min bästa match i min långa fotbollskärriär.
Bloggen-Hur ser du på kritiken om att du kör mycket onemanshow?
Bogren- Om man har den spetskompetens som jag besitter så tycker jag det är okej....
Bloggen-Hur ser du på Torsdagen match?
Bogren- Passa mig, så löser det sig.
Bloggen- Tack för pratstunden, och lycka till imorgon!
Kalle "Hybris" Bogren- Tack!

Följande spelare är uttagna tills Morgondagensmatch;

Sebbe
Ribben
Alex
Hampus
LillDaven
Daven
Bogren
Pecka
Wahlbom
Carsten


Inom kort så kommer det startas en Meet The Players del här på bloggen, skriv gärna i kommentarerna vem ni vill ha som först ut under denna avdelning.

// General manager

Kommentarer
Postat av: Groupie

Sjukt stark trupp inför torsdagens batalj:). I "meet the players" så vill jag självklart först stifta bekantskap med Carl-Fredrik "Hybris" Bogren. Undra när cap o hans "kasta gris" kompisar blir uttagna i truppen...? När gör sergeanten debut? Forza Cluben.

2009-05-13 @ 14:31:06
Postat av: Ateams största supporter

The Cap behöver ingen närmare presentation antar jag men jag kan ändå nämna en liknelse med Zlatan. Han kladdar kanske lite mer bara. Hans "kast gris" kompisar är Nicke, 1a keeper och Holm som helst vill spela framför cap och då är de oslagbara. De tränar just nu Mån-Fre, 2h varje pass och väntar på bättre motstånd. Ateam gör ändå ett utmärkt jobb just nu men jag tycker att ni måste orka hela matcherna ut för att hålla nollan.

2009-05-13 @ 15:41:26
Postat av: Intresserad

HEJA A-TEAM! Vilket fint initiativ denna blogg är!

2009-05-13 @ 16:06:45
Postat av: D.B.

Fuck inte upp streaken nu gubbar, ta defensivt ansvar... Och börja tänk på lokal alternativ till nästa lagfest, vi blir ju fler och fler för varje match

2009-05-14 @ 14:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0