Känner ni igen de här?


Om jag säger 9 glas vatten efteråt..

Kommentarer
Postat av: Wahlbom

Jag kan i ärlighetens namn erkänna att jag drack en av dessa. Hade ju lovat och uppmanat att man bara skulle dricka en öl, men ibland kan man inte motstå livets läckerheter.Man ska leva som man lär...:=) Därför uppmanar jag er att blanda ihop en sådan här återställare dagen idag.Hoppas ingredienserna finns hemma...



Flatliner

Shot



2 cl Sambuca

2 cl Tequila

9-14 droppar Tabasco



Häll upp sambuca i shotglas, skikta ett lager tabasco ovanpå så att det bildar en linje som skiljer spriten åt. Skikta försiktigt tequila överst. Intag och njut!

2009-05-31 @ 14:07:03
Postat av: Anonym

Det vi drack va dock Vanilj vodka och jätte lite tabasco(ska va värre än mycke)

2009-05-31 @ 14:19:20
Postat av: GM

Hela vårt bord hade serveringsförbud på lagfesten, det spottades och spyddes i varenda hörn av lokalen...

2009-05-31 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0