Det ryktas...

Att skytteligaledaren sjukskrev sig från jobbet idag Fredag, pga mental kollaps efter gårdagens förlust...

Att en av spelarna i A-Team utreds av diciplinkommitén, sedan han uttalade mindre vackra saker till en motståndare, detta hände efter ca 30 sekunders spel...

Att två spelare efter en blöt Lördagkväll för någon vecka sen, drog runt på stan och frågade folk "om dom var A-Team", vid ett nekande svar så tvingades dom tillfrågade att lägga benen på ryggen...

Att Kasta Gris killarna känner sådan sjuk press på sig inför deras debut, att dom använder handbollen som ursäkt för att inte vara med...

Att det börjar röra sig bland A-Teams kategori C supportrar inför matchen nästa vecka..

Att den centrala mittfältsmotorn Tidan inte kan sova om nätterna, "jag ser inte målet längre, jag ser bara en vägg"...

Att Sergeanten kommer göra debut nästa vecka, samma sergeant som ska springa Stockholm Marathon kommande helg med noll mil i benen...

Har ni några andra rykten att lägga till eller bara vill diskutera som ovanstående, släng er då in i kommentatorsfältet..

// Gud ser er

Kommentarer
Postat av: D.B.

Jag ser inte väggen, ser bara Balle Kogren

2009-05-15 @ 23:09:18
Postat av: Wahlbom

Jaha mina herrar. Kan meddela att det var tungt att somna in på Ågatan 39 under gårdagen. Det blev många timmars funderande. Det jag kom fram till är att jag är oerhört besviken på min egna insats och det håglösa spel som jag visade upp. Kan bara be mina lagkamrater om ursäkt och hoppas att GM ger mig en ny chans om skada eller sjukdom uppstår. Dock är jag en positiv individ och vill därför lyfta fram något som jag tyckte var bra mitt i allt elände. Tycker att laget visar på en god moral då vi försöker jobba oss tillbaka in i matchen. Med en sådan kampvilja kan laget komma att ta många poäng i framtiden.



Rörande domaren och min relation till honom kan jag meddela att vi inte bytte nummer. Dock utlovade han mig en avsugning om jag dök upp på Hamlet i helgen. Där är jag klar! :-)

2009-05-16 @ 00:28:02
Postat av: Ribben

Ganska klockrent med gult kort och strax efter uttalat dödshot och då hade det spelats 30 sekunder av matchen hehe.

2009-05-16 @ 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0