Tisdagssurr

Bloggaren har mycket att stå har haft mycket att stå i under dom senaste dagarna, därför har bloggen blivit lidande, detta ber vi givetvis om ursäkt för. Men alla ni som följer och spelar i Ateam, vad tycker ni första delen av säsongen? Vem har överaskat? Vem är en besvikelse? Några andra funderingar? In och surra i kommentarena...

GM vill också meddela att han saknar pulsfiler från fyra spelare, ni vet vilka ni är och om dom inte kommer in snarast kan det bli så att diciplinkommitén kallas in för ett extra sammanträde angånde detta och hur dessa spelare ska hanteras.

// G.Zola


Kommentarer
Postat av: van hooijdonk

måste säga att det syntes att allas vår innebandydomare dojjan annell inte skött försäsongsträningen som sig bör och han leverade inte alls de första matcherna. men andra delen av våren så har han växt till den kugge som a-team ska bygga sitt spel kring!

2009-06-23 @ 15:30:02
Postat av: Intresserad

Jag tycker det är märkligt att Bogren i princip bara varit med mot dom sämre lagen, är han rädd?

2009-06-23 @ 19:13:02
Postat av: Cap

Jag vill tacka Helena Albinsson för bullarna vi fick en match och för att hon kommer och tittar på alla matcher. Då hon är närvarande spelar jag som bäst. Balle Kogren var med senast mot GSG, serietvåan och han gjorde en mkt fin insats!

2009-06-23 @ 22:02:11
Postat av: cantona

Cantona har gjort mål i alla matcher utom en match. 15 totalt som defensiv högerytter talar sitt tydliga språk!

2009-06-23 @ 23:57:54
Postat av: GM

Cap; En fråga bara, om Helena som du skriver har kollat på alla matcher, och du spelar som bäst när hon kollar på, har du då spelat som bäst alla matcher?

2009-06-24 @ 13:53:26
Postat av: Cap

Hon har missat en av mina matcher och då var jag kass. GM.. Solsting? :)

2009-06-24 @ 15:21:18
Postat av: GM

Vad man kunde utläsa av ditt första inlägg hade hon kollat alla matcher..får koppla in språkvårdaren Ribben angående detta...

2009-06-24 @ 16:28:27
Postat av: Ribben

Min yrkesmässiga bedömning är att GM har helt rätt, jag kan inte finna någon indikation på att hon ej bevittnat samtliga matcher i Dj-Jazzy Jeffs ursprungsinlägg.

2009-06-25 @ 14:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0