Spel

Eftersom man inte kan tippa på oss hos Svenska Spel eller andra nätbolag så kommer ett annat fint spel här. Dock kan man tippa hos mig på oss som vinnare i serien till 1,04, någon som ryggar?

Dagens bästa spel är annars Sollentuna hemma mot Sandviken, som åter saknar sin innermittfältare Erik Oremo. Sollentuna är bättre än tabellplaceringen. Var bra senast, och ska enligt uppgift åter spela med sina två Väsbylån. Ettan spelas med hög/låg (har inte bestämt mig än) insats till 2,05.

(nu har du något att läsa Ribben)
Lycka till ikväll!

//Cap


Kommentarer
Postat av: Ägaren

Nu vill jag ni gör erat jobb ikväll grabbar. Jag kommer att se till er även denna match. Efter att ha sett er usla inställning förra matchen, bestämde jag mig för att skjuta upp min resa till Franska Öppna.

2009-06-04 @ 16:08:22
URL: http://tolvnoll.eu
Postat av: D.B.

Hallå det va match igår, har bloggen falerat totalt...

2009-06-05 @ 07:15:45
Postat av: Ribben

Wahlbom är slut.

2009-06-05 @ 08:40:40
Postat av: Larry

Wahlbom var på platå igår. han stod o skrek i baren till en stackars bartender, Ge mig en sambuca nu din jävla hora! väldigt obehagligt. Cap var dock där o snackade med honom, styrde upp situationen... Viktig vinst igår gubbar.

2009-06-05 @ 11:18:05
Postat av: Wahlbom

A-teams Nicholas Bendtner vill varken bekräfta eller dementera gårdagens rykten om en blöt utekväll...Ska slänga ihop ett referat nu...:)

2009-06-05 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0