Ett meddelande från GM.

Då så, jag hoppas att ni alla njuter av dina fina vädret och tillbringar mycket av er lediga typ med att köra mycket Rehab och vila upp er inför kommande drabbningar. Serien drar ju som bekant igång igen i början av Augusti och då ska vi naturligtvis vara taggade till tänderna! Då det här med lagfest verkar ha ebbat ut lite sanden så tycker jag att det är på sin plats att göra ett nytt försök, tänkbara datum är den 25/7 samt den 1/8, hur ser det ut för folk under dom veckorna? Några som är bortresta eller dylikt?
 
Målet är ju naturligtvis att alla ska kunna medverka, men tillochmed jag anser att det nästan är i princip omöjligt. Men in och skriv i kommentarerna om ni kan medverka, dom som kan medverka båda datumen skriver det, dom som kan ett av datumen skriver det, och dom som inte kan alls skriver det. Och om man någon anledning inte alls vill medverka skriver man det. Klart som korvspad va? (Hade jag klarat lärarhögskolan med den här pedagogiken Holma?).

Då till det lite allvarligare, ett spelarråd måste tillsättas omgående. Detta ska bestå av tre spelare, den enda som är självskriven i dagsläget är Cap. Detta spelarråd kommer att behandla allt mellan himmel och jord, en grej kan ju tex vara att planera en lagfest. Spelarrådet är tänkt att bestå av tre personer, så det behövs alltså två till.Finns det några intresserade, har Cap några förslag? Anmäl ert intresse i kommentarena eller till mig eller Cap så kommer det ske en en utvärderingen om personen i frågas lämplighet, med andra ord, vill du vara med får du vara med.

Då återstår bara att önska alla en fortsatt trevlig dag i solen!

// T.Mowbray

Kommentarer
Postat av: Cap

Jag tycker att GM är självskriven och jag vet att intresse finns från andra, de kommer skriva sina inlägg senare.

2009-06-24 @ 16:10:26
Postat av: richt

jag e sugen på att ingå i rådet:) kan båda datumen som föreslagits!

2009-06-24 @ 16:34:08
Postat av: Wahlbom

Ville bara informera om att jag inte kan den 1/8. Är på bröllop i Skåne. Hade varit kul att kunna delta då mina fyller kan innehålla nakenchocker och andra "roliga" upptåg(Avd Aftonbladet). Kan även meddela GM att det finns ett intresse av att delta i ett eventuellt spelarråd om ingen annan känner sig manad. Även om jag inte är "fast" i laget känner jag att jag har mycket att bidra med. Ett upptåg kan vara att man som bästa spelare i en match kan få bruka samlag med någon utav A-teams alla spelarfruar. Givetvis skall lagkamraten delta. Finns det något intresse? :-) Lite ensamt på Ågatan 39, behöver en morot under höstmatcherna Trevlig sommar mina herrar!

2009-06-24 @ 22:52:33
Postat av: Tidan

jag kan den 1/8 men inte 25/7. Kommer inte sluta om jag inte får min vilja igenom denna gång, men vore kul om jag fick supa nångång... (har vart torrt sen förra lagfesten)

2009-06-25 @ 17:31:22
Postat av: Cap

Datum spelar ingen roll för mig, det handlar om att prioritera!

2009-06-25 @ 17:47:21
Postat av: Bojjan

inga konstigheter med nåt av datumen

2009-06-26 @ 02:43:48
Postat av: sebastian

Kan båda!

2009-06-27 @ 10:23:50
Postat av: gattuso

kan den 25/7 men inte den 1/8, har dragit iväg till söder då igen. skulle vara trevligt att få delta på en lagfest.

2009-06-28 @ 16:19:58
Postat av: Alina

Diggar bloggen! =)

2009-06-28 @ 16:47:37
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0