7:an

Samling som vanligt vid halv 7 och vi spelar på plan 11. Eftersom jag tydligen underskattat GM's arbete innan matcherna så kan jag inte svara på vart plan 11 ligger och hoppas att alla kan lösa transport själva.
Men här är iallafall de startande sju

                                                            Sebbe
             

                          Ölex                                                           Ribben
                           
                           
                                                            Larry

Turtle                                                                                                       Sandh



                                                         Lill daven


Bänk:
Lill turtle
Carsten
Wahlbom
Tidan


Kommentarer
Postat av: Cap

Hampus.. jag hoppas du gör ditt jobb som ass.kapten på plan och även utanför plan den här veckan, jag litar på dig! Lycka till pojkar.. håller tummarna.

2009-06-02 @ 12:23:22
Postat av: Anonym

Tungt ansvar på mitten. Ser ensamt ut!/ Ginola

2009-06-02 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0