Line Up!

Då så, då är trupp och startsjua till morgondagens match spikad! Matchen börjar 1745 och som vanligt är det samling 1715. Wahlbom pröjsar domaren, har du hanskarna Ribben? Jag har tröjor till Walle och Holmsten.

Ateam kommer ställa följande lag på benen imorgon:

Målvakt: Niklas

Backar: Alex, Ribben

Vänsterytter: Bogren
Central Mittfältare: Pecka
Högerytter: Cap

Forward: LillDave

Bänk: GM, Wahlbom samt Holmsten

Vore kul med mycket folk ur Ateamfamiljen på vallen imorgon då seriesegern kan säkras genom vinst!

Väl mött!

// Felix Magath

Kommentarer
Postat av: Ribben

Om det mot förmodan skulle bli straff i någon av de resterande matcherna tycker jag att Alex, om han vill, ska få slå den då han har ställt upp i ur och skur men inte fått någon ärlig chans att hamna i målprotokollet.



Ja, jag har handskarna.

2009-08-18 @ 02:00:47
Postat av: Tidan

Jag är beredd att överlåta om jag har den rätten, Ölex är även mr 100% från punkten sedan tidigare år

2009-08-18 @ 09:37:35
Postat av: GM

Sen ändring i truppen, målvakts Niklas utgår och den gamla räven Sebbe Bjärud ersätter.....

2009-08-18 @ 12:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0