Laguppställningen!

Dags för serifinal mot FC Real. En rad ordinare spelare saknas, men vi hoppas att våra nyförvärv är sugna på att visa upp sig. Det är första gången jag får chansen att ta ut truppen, givetvis Ribben har jag tagit ut mig själv på sydländsk manér. De som kommer att starta matchen är följande:

Målvakt: Markus Andersson

Backar: Alex och RIbben

Vänsterytter: F. Wahlbom
Innemitt: Martin Svensson
Högerytter: Turtle (inte säkert han hinner, om han inte gör det tar Didde hans plats)

Forward: Bogren (Får chansen på topp. Didde har abonnerat på den positionen men jag vill ge Bogren förtroendet.)

Bänk: Kalle Svensson, Emil, Ägar´n, Didde

Nu gäller det och börja tagga. Serifinalen stundar och tar vi tre poäng idag ska det mycket till om vi inte ska ta hem serien. Väl mött på vallen, samling 1715!


/ F"The special one" Wahlbom (Hybris)

Kommentarer
Postat av: Ribben

Bogren kanske inte hinner för övrigt. Han slutar egentligen 18:00 men skulle försöka komma ifån lite tidigare.

2009-08-13 @ 13:53:49
Postat av: Tidan

Walle gör dödssynden som coach och tar ut sig själv i sjuan...

2009-08-13 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0