Det närmar sig...

Som rubriken antyder är det snart dags för de röda eleganterna att visa upp sig på vallen igen. Ledningen hoppas att alla har haft ett trevligt sommaruppehåll med mycket sol och bad och annat som hör sommaren till. Nästa vecka är det omstart för serien, och vi har fått äran att spela två matcher på kort tid. Tisdagen 11/8 1745 mot Det spricker opp... samt Torsdagen 13/8 1745 mot IFK Real United FC.

GM tänkte fråga hur det ser ut för alla nästkommande vecka? Vilka kan?

Om jag har fattat det rätt har vi hittils inga återbud på tisdagen, dock så kan varken GM, Nicke, Tidan eller Pecka medverka på torsdagen.Skriv gärna i kommentarerna hur det ser för alla nästa vecka så slipper jag öka på min telefonräkning med ett par hundra. En annan sak som jag skulle behöva ha hjälp med är vilka som har matchställen.
Jag kan i varjefall meddela AT1 att jag har hans i tryggt förvar på Djurgårdsgatan.Skriv även detta i kommentarerna så kan vi reda ut detta på en smidigt sätt innan Tisdag. Målvaktshandskarna har även hamnat på omvägar, vem har dom?

Trupp och startsjua kommer i vanlig ordning publiceras på bloggen i godtid innan match.

// GM



Kommentarer
Postat av: Wahlbom

Jag kan båda dagarna om ni behöver en tung förstärkning. Ett litet frågetecken för mina hälsenor dock, men min läkare har gett mig grönt ljus. Har Hampus dress hemma hos mig. God afton kamrater!

2009-08-05 @ 19:55:07
Postat av: Ribben

Jag kan båda dagarna, jag har min matchdress. Det är väl bara Alex och jag som varit med i ur och skur? Lilldave kanske även.

2009-08-06 @ 17:21:15
Postat av: Pete

Jag har Ginola nytvättad och fräsch, tror det är Larrys dress.

2009-08-06 @ 21:57:16
Postat av: Sebastian

Är borta hela veckan! Kommer tillbaka vecka 34 bättre än någonsin!!!!!

2009-08-07 @ 17:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0